Protein.nl logo
Protein.nl logo

Alle artikelen

Aankoop

Is mijn bestelling doorgekomen?

Als je bestelling in behandeling is genomen, ontvangt je een ordernummer zodra uw aankoop is verwerkt. Al onze bestelnummers beginnen met NL - code. Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen in je email dan is er een technische fout opgetreden. Con

Kan ik mijn aankoop annuleren?

Je hebt niet de mogelijkheid om uw bestelling zelf te annuleren nadat deze is bevestigd

Kan ik producten in mijn bestelling wijzigen nadat ik de aankoop heb gedaan?

Helaas is er geen mogelijkheid om producten te vervangen of te wijzigen nadat de bestelling is afgerond.

Ik heb niet alle producten ontvangen die ik besteld heb of zijn de verkeerde producten ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Het is natuurlijk de bedoeling dat je alle producten krijgt die je bij ons hebt besteld!. Neem daarom gerust contact met ons op via [email protected]. Wij zullen je zo snel mogelijk verder helpen. Vergeet niet je ordernummer, foto van het ontvangen

Het artikel dat ik heb besteld is beschadigd, wat moet ik nu doen?

Maak een foto van de product(en) die je thuis hebt ontvangen met je aflever bon en mail deze naar [email protected]. Wij zullen je vanaf daar verder helpen.

Kan ik mijn producten ruilen voor andere?

Wij hebben op dit moment niet de mogelijkheid om te ruilen. Als je bepaalde producten niet meer wilt, kun je ze naar ons terugsturen (als het artikel niet geopend is) en dan een nieuwe bestelling plaatsen met de artikelen die je wel graag wilt.